Doprava zdarma po České republice a Slovensku při nákupu nad 1500 Kč.

Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ  |  VÝMĚNA  |  REKLAMACE

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit a to bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dní od data převzetí objednávky.

  • Vrácené zboží musí být nepoškozené, neznečištěné, bez viditelných známek nošení a je-li to možné, v původním obalu. Odpovědnost za vady vzniklé z důvodu nevhodného zabalení zasílaného zboží nese spotřebitel a je povinnen nahradit škodu vzniklou na zboží. Tato škoda bude po jejím vyčíslení odpočtena z částky, která měla být spotřebiteli vrácena.
  • Zboží musí být odesláno kompletní, popřípradě v rozsahu uvedeném Vámi v tomto formuláři.

  • Poštovné a balné při vrácení hradí zákazník. Vrácené zboží nelze odesílat zpět na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejcem přijato.

  • Zákazníkovi vracíme celou částku, kterou si zaplatil za zboží v rozsahu, ve kterém jej vrací. Dopravné vracíme pouze v případě, že zákazník vrací všechno zboží z objednávky. Finance za vrácené zboží vracíme obvykle do 5 pracovních dnů, nejpozději však do 14 dnů. Platba za vrácené zboží bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno v tomto formuláři.

Podrobnosti k podmínkám pro uplatnění vrácení či reklamace zboží naleznete pod tímto odkazem: https://www.maistyle.cz/obchodni-podminky/.

PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ VYUŽIJTE TENTO FORMULÁŘ:

 


 

VÝMĚNA

  • Výměnu zboží kus za kus neděláme. Pokud máte zájem o výměnu zboží je nutno zaslat původní objednané zboží zpátky na uvedenou adresu a vytvořit si novou objednávku, kterou uhradíte převodem nebo dobírkou při doručení zboží. Na vrácení zboží se vztahují podmínky uvedené výše a pro tento účel využijte formulář pro vrácení zboží.

 


 

REKLAMACE

V případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží, popř. v případě vad na zboží, které vznikly při jeho používání, máte právo na reklamaci. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zásilky.

Na vyřízení reklamace máme dle zákona 30 dnů po obdžení zboží a o výsledku Vás budeme informovat prostřednictvím emailu. 

Reklamace je možno těmito způsoby:

  1. Odstraněním vad.

  2. Výměnou za stejný kus, pokud je skladem.

  3. Výměnou za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě - v případě vyšší hodnoty je nutno částku doplatit.

  4. Vrácením peněz.

O způsobu vyřízení reklamace rozhoduje prodejce. V případě vrácení peněz, vracíme částku obvykle do 5 pracovních dní od kladného vyřízení reklamace. Platba bude odeslána na číslo účtu, které bylo uvedeno ve formuláři pro reklamaci.

 

UPOZORNĚNÍ

Reklamace se nevztahuje na: 

  • Přirozené opotřebení produktů.

  • Výměnné části produktů - zip, cvočky, atp.

  • Mechanické poškození produktů, jako jsou například odřeniny, natržení, utržené mašle, knoflíky, spony a jiné, způsobené nošením či nevhodným používáním nebo například špatným nastavením teploty praní.

  • Vady vzniklé působením vnějších vlivů.

  • Nesprávným skladováním.

 

PRO REKLAMACI VYUŽIJTE TENTO FORMULÁŘ: